Clan img Pictures, Images and Photos
Lord Loco Says~

About Me~ Sensitive, Nature Loving, Fun, Wild Imagination, Commonly use vulgars as adjectives. Writing is my passion, and my strength lies within my imagination... Love blogger activities and make new friends.
tagboard

Saturday, June 19, 2010 @ 9:28 PM
HAPPY BDAY MAMA
HUHU..today penat ade 12jemputan majlis kahwin..gahh..kembung perut aku...tak larat gile uh..jalan sana sini makan itu ini.g majlis kahwin ni plak byk la gak dpt adiah yang pelik2 biasa dpt coklat je tp arini aku dpt duit..haha ajaib betol.makan free duit lg dpt..pastu aku dpt mini al quran and sejadah..hoho cam suh insaf...
lepas dah makan sumer tu baru la rasa yawnz..balik trus lembek tido sampai ptg...nasib la si min ni dtg umh..kalau tak tutup la kedai kek..smalam plan nak beli kek sempena bday mak aku yang ke 45..haha sempat gak la beli cheesekek kat dia..moga mama panjang umur and murah rezki..muacks love u alot my lovely mum <3

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸.U!!!! MAMA <3
ღ~ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱl~ღ
monthly archive

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 February 2011 April 2011 October 2011 January 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012
recent entries

kelaka bila tgk pic ni balik dis post for u mother fucker !! :) name whoops malas huhu..happy Bored korean song again(click for download) jumaat yang indah Royal Master.. Clean
widgeo.net