Clan img Pictures, Images and Photos
Lord Loco Says~

About Me~ Sensitive, Nature Loving, Fun, Wild Imagination, Commonly use vulgars as adjectives. Writing is my passion, and my strength lies within my imagination... Love blogger activities and make new friends.
tagboard

Thursday, May 27, 2010 @ 1:50 AM
huhu..happy
today agak happy la..sebab semalam cheng dah buat keputusan muktamad nak masuk islam selepas mak dia dah masuk islam..welcome back saudara baru~

haha pagi² lagi aku dgn cheng atau nama baru islam nye muhammad amirul b abdullah pergiii ke pejabat pasar lambak sebab kitaorg berdua plan nak apply lic nak berniaga..aku mls dah nak campo dgn mak aku bukak sendiri lagi bagus..sementara la katakan..cari duit skit² huhu..lepas pada tu aku dgn cheng haha cheng lagi maybe da biasa panggil dgn nama cina dia..aku dgn ceng ni pergi la survey kat tapak² pasar malam nak berniaga ape..huhu last last dia nak berniaga jagung..aku on je modal mak dia dah kasi pastu barang plak mak aku dah sponsor..just tunggu interview je ari isnin ni.
pasal dgn iqa plak 2-3 ari ni duk gado je.maklum la pasal menda ni mane leh wat maen maen umur pun makin lama makin tut..haha pepaham sendiri la..last last aku buat keputusan nak diamkan aje ape org nak ckp pun ckp la kan.lau susa susa sgt bujang je sampai ke tua.huhu
aku rasa cam xda menda dah nak tulis ni.mata pun dah kuyu maen snoker jap kat lapy 2-3 frame pastu tido ler..good nite.papai smuacks
ღ~ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱl~ღ
monthly archive

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 February 2011 April 2011 October 2011 January 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012
recent entries

Bored korean song again(click for download) jumaat yang indah Royal Master.. Clean yehaa..im so happy KOREAN SONG HERE
widgeo.net