Clan img Pictures, Images and Photos
Lord Loco Says~

About Me~ Sensitive, Nature Loving, Fun, Wild Imagination, Commonly use vulgars as adjectives. Writing is my passion, and my strength lies within my imagination... Love blogger activities and make new friends.
tagboard

Saturday, April 14, 2012 @ 7:03 PM
ape nak buat and ape yang akan jadi ye
haha xsabar nak tunggu next week.when atok dpt duit 5mil.rasa cam best je when atok say he will give to me 250k hoho..maklumla cucu kesayangan haji yusoff kan. idk duit ape yang dia dapat tp yang aku pasti dia janji next week or week lagi satu kot.bukan nak berharap sangat. so yeah skang dah boleh pasang angan2 kot. 1st nak setel kete sampai abes baru lega. 2nd nak bukak 1 kedai tp tak tau la bisnes ape kan leh buat then nak beli rumah.. tu kena ada tuk bakal future wife(of cos la)sebab ada org suh masuk meminang. dah la tanak pk pasal duit tu lg leh jd gila kot..muahaha about me today i feel so fucking piss off ler sebab janji x serupa janji kan.malas nak ckp lebih2 kang terasa ati org laen plak..btw ni blog aku so ikut suke aku la nak tulis ape pun kan?THIS IS MY ONLINE DAIRY BEB!!! SO WATCHOUT READER OUTSIDE mane tau entry ni ade kena mengena dgn korang ke..hahaha kat tempat keje today mmg sempoi la and i just wanna say thx to edward(My Boss) yang telah up kan gaji aku. ty boss syg boss byk2 haha.then thx to all my fren kat tempat keje sebab byk chill me and suport me when i sad when i happy.korang mmg best la.and special thx to joe kawan aku kat tempat keje gak sebab byk tlg aku..ko leh jd kawan baek aku kot..kot kot jela.tp ko kena tgl la perangai tut tut ko tu..haha joke anyway..so yeah and thx to nick oso (PENKID)kat tempat keje aku sebab dia dah banyak ajar aku and bg aku ilmu sampai aku sendiri tak percaya keje baru je 4bulan gaji dah lebih dari korang...superb ni berkat keje rajin2 kot..haha bangga la plak..mls nak ckp pasal personal sebab pape jelah sebab malas nak pk...btw now i change my new hp number so yea readers if nak my new hp num jum pm kat my fb msg yer... today...mmg betol le ape yang baby tasha ckp when ko takde mood ko ade feel nak tulis blog. adik oso today ape mimpi ko call aku nak jual kamera dekat aku?haha btw aku dah dapat satu kamera org hadiahkan dekat aku last week.sori la ye. haaa lagi satu pasal tyrah dia tak abes2 nak call aku tanye pasal pakwe dia..haha im like omg apehal dia ni tension aku..tyrah if u read ni jangan marah ye...ni blog aku ikut aku la nak ckp ape pun kan..pakwe ko tu tak nakal dgan mana2 gurl pun he ok dun wory aku ada..pe lg aku nak cite ea? aku rasa dah takde cite ape kot.. pasal family aku.....kitaorg akan berpindah nanti.when dah dpt duit akan pindah to bigger home..and go to another place.yang aku tahu mak aku yang betol2 struggle dah siap kemas barang dah nak pindah...aku takpe barang pun bukan banyak sangat kot..location is kota baru..ewww so far...so yeah b4 aku pindah ni aku nak gak lepak dengan kawan2 aku yang ade kat kuantan tp payah nak jumpe..asyik kat fb je chat...so when kat sana susa la skit nak update blog and fb kot...sory bloggy bukan tanak update..tau tau jela when dekat umah baru nak install streamyx ni kena la makan masa skit..nak pakai berukband jauh sekali la kot aku nak use menantang tu..haha.ok tmr im ready too pack my barang.rumah susah siap and next week mum n dad akan go to fifi school nak terminate sekolah pindah ke kota baru...my house ni bagi angah duduk or bg org sewa kot.so yea mane kawan2 aku yang read blog aku ni and xsempat nak jumpe aku..aku mintak ampun and maaf ye sebab x dpt jumpe korang...and aku pun tuka nuum baru..so papehal just pm kat inbox fb je..aku akn reply num baru tu kat korang ye....dah takde ape untuk aku tulis lagi dah...so yeah now goin maghrib better i off to bath and lepas ni nak keluar pulak...goin to secret place :P kalau jadi la..if tak jadi duk umah and tido and pk plan for tomorrow nak do yang mana satu 1st...tata bloggy i miss u...muah papai <3 ღ~ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱl~ღ
monthly archive

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 February 2011 April 2011 October 2011 January 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012
recent entries

I think I should stop. Malaysia Lebih Buruk Daripada Bangladesh Dan Pales... No Word Over 700 Churpers hv cashed out at least RM100 eac... I'll be back :) Kasih Seorang Anak Sleep is one of the common forms of ESCAPE. And im not doing too well. I felt like never breathing again. Audi
widgeo.net