Clan img Pictures, Images and Photos
Lord Loco Says~

About Me~ Sensitive, Nature Loving, Fun, Wild Imagination, Commonly use vulgars as adjectives. Writing is my passion, and my strength lies within my imagination... Love blogger activities and make new friends.
tagboard

Wednesday, March 14, 2012 @ 9:45 PM
weird
hais today im feel so pis off...and agak pelik pada aku.. ape aku buat semua xkena...laen org yang buat laen orang yang kena..xkira kat tempat keje ke ape ke....semua salah aku...weird kan..sigh.. kat umah plak cam tak selasa je nak duduk sebab rumah tgh renovate debu habuk banyak giler seyh.. nak pijak lantai pun xbole debu tebal sangat.tah bila la umah aku ni nak siap hahaha..tp takpe la papehal pun umah aku yang lawa bukan rumah orang laen. btw aku harap ape yang mak aku cakap tu betol la yang dia nak suport aku amek lesen gdl.sebab sebelum ni dia ckp je nak tlg aku when aku betol2 mengharap hampeh langsung xda k la kengkawan aku nak tgk bola dulu,malam kang sambung plak...daaaa ღ~ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱl~ღ
monthly archive

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 February 2011 April 2011 October 2011 January 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012
recent entries

Fucking Love you my avy haha so long x bloggin happy new year nth todo after so long not active now im back hais bday party ? convert yeah happy
widgeo.net