Clan img Pictures, Images and Photos
Lord Loco Says~

About Me~ Sensitive, Nature Loving, Fun, Wild Imagination, Commonly use vulgars as adjectives. Writing is my passion, and my strength lies within my imagination... Love blogger activities and make new friends.
tagboard

Friday, April 8, 2011 @ 6:13 PM
hais bday party
ღ~ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱl~ღ
Wan bawak awek angah bwk awek..hais aku ada awek pun cm xda jer..rasa suck giler...wa masuk sepital pun dia xda nk ddtg apatah menda mcm ni.mood jd cm xda dah.th dah tk tau nk ckp ape.life pun rasa xepy langsung..rasanya aku mmg xnk kawen.tk kira la org nk ckp apa.ni blog aku...aku punya suka la ckp apa pun.nk jumpe pun susa..hais.lps jd cmni aku nk sms pun xda mood org laen pun bz gak tp still ada masa kan.aku ni 4keje 1hari ada je masa..tk tau nk slhkan sape..slama ni aku pendam je..dia marah aku sbb slalu mrh.mcm mana tk mrh lau xda masa langsung untuk aku..bkan byk aku mintak.tupun xleh nk bg..seriusly realy no mood in this relationship...
monthly archive

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 February 2011 April 2011 October 2011 January 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012
recent entries

? convert yeah happy joe sayang iqa HIDUP YANG BOSAN benci nyamuk thx alot sayang and my fren work Friday T_T
widgeo.net