Clan img Pictures, Images and Photos
Lord Loco Says~

About Me~ Sensitive, Nature Loving, Fun, Wild Imagination, Commonly use vulgars as adjectives. Writing is my passion, and my strength lies within my imagination... Love blogger activities and make new friends.
tagboard

Friday, September 17, 2010 @ 1:45 PM
Friday
agak kebosanan bila balik keje awal tak tau ape nak wat.rasa pening plak duk kat umah ni xda wat ape2..keje kemas umah basuh baju sumer da siap..time ngadap lapy la plak..nak maen game bosan xda geng..kaki kaki sumer on9 malam je..nak bw sumer keje time ni..so amek masa ni update la blog ni..haha

So far now alhamdulillah kat tempat keje xda prob ape2 dgn bos..tp ade prob dengan kawan aku seko yang sengal ni..MIN namanya hahaha..nama yang tidak asing lagi..dia keja satu opis dengan aku..tp mamat seko ni xmakan saman..keje dia on9 je 24jam tah ape dia buat pun aku tak tau..pastu mula la time tido dia tak tentu..waktu 1st day keje dulu dia la yang rajin awal gile datang...skang nah amek aku plak yang kena bebel pasal ape dia yang slalu dtg lewat..so mcm biasa la pekakkan telinga jew..dia yang lewat org laen plak yang kena bebel..not fair..tp xpela aku pun turut serta bebel..muahaha..lantak la dia nak dtg awal ke lambat ke..janji aku x kaco dia..cuma x tahan telinga je dengar bos bising sebab aku ni jiran dia mesti ari2 lau dia lewat aku yang kena soal siasat..pedih2..mangkuk tingkat punya membe..haha maap min ari raya da mintak maap..skang aku tulis post pasal ko..hahaha..k la now love pun da siap mandi..me nak sambung chat dgn dia..stop tulis blog..salam
ღ~ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱl~ღ
monthly archive

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 February 2011 April 2011 October 2011 January 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012
recent entries

T_T Raya Loco and Daysleeprs desperate boy in ragnarok desperate boy in ragnarok URGENT POST shh... after too long quit audi SeaSong Again happy
widgeo.net